KURUCULUĞUNU YAPTIĞIMIZ eTWİNNİNG PROJEMİZ BAŞLIYOR....
Eğitim kurumlarımızı sadece bilginin aktarıldığı öğrencinin pasif olduğu yer olmaktan çıkarıp akıl-zeka oyunlarımıza öğrencilerimizin aktif katılımını sağlayıp onların bilişsel ve görsel-uzamsal zeka gelişimlerini de destekleyerek öğrenme becerilerini kazanmalarını sağlamak amacıyla her ay belirlenen 2 zeka oyununun (mantık,strateji,görsel-uzamsal zeka ve üretkenlik oyunları) öğrencilerimize öğretilmesi,zeka oyunları ile ilgili okulumuzda turnuva düzenlenmesi,böylelikle öğrencilerimizin kendilerini geliştirirken zamanlarını etkili kullanma becerisi de kazanmaları amaçlanmaktadır.
Hedeflerimiz :
Öğrencilerimizin bilgiyi elde etme, bilgiyi düzenleme ve analiz etme, bilgiden sonuç çıkarma, beyin fırtınası, problem çözme, neden ve sonuç ilişkisi belirleme, olanakları değerlendirme, amaçları oluşturma ve planlama, süreci gözlemleme, karar verme ve kendi yaşantısına uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamak.
Öğrencilerin bilişsel becerilerini geliştirmek ve güçlendirmek.
Öğrencilerin empati , yardımseverlik , birlikte çalışabilme , plan yapabilme , strateji oluşturabilme , problemlerle başa çıkma becerilerini geliştirmek.
21.yy öğrenme becerilerinin öğrencilerimizce içselleştirilip kazanmalarını sağlamak.
Öğrencilerimizin web 2.0 araçlarını öğrenip aktif olarak kullanmalarını sağlamak.
ÇALIŞMA SÜRECI
EKİM : Tanışma , etkinlik planları.
KASIM : Çeşitli WEB 2.0 araçları kullanılarak afiş ,tanıtım posteri hazırlama ve bunların arasından seçim yapma. Proje yaygınlaştırma etkinlikleri.
ARALIK : Mangala oyunu tanıtımı ve uygulama.
OCAK : Kağıt oyunları (sudoku,sözcük avı) ve uygulama
ŞUBAT : Reversi oyunu ve uygulama
MART: Qbitz oyunu ve uygulama
NİSAN: Değerlendirme , ebook , sanal sergi , video , slayt vb. WEB 2.0 araçlarını kullanarak sonuç ürünü ortaya koyma.
BEKLENEN SONUÇLAR
AKTIVITEHAKKINDAÜYELERRESIMLER # ADET BEĞENME12
Eğitim kurumlarımızı sadece bilginin aktarıldığı öğrencinin pasif olduğu yer olmaktan çıkarıp akıl-zeka oyunlarımıza öğrencilerimizin aktif katılımını sağlayıp onların bilişsel ve görsel-uzamsal zeka gelişimlerini de destekleyerek öğrenme becerilerini kazanmalarını sağlamak amacıyla her ay belirlenen 2 zeka oyununun (mantık,strateji,görsel-uzamsal zeka ve üretkenlik oyunları) öğrencilerimize öğretilmesi,zeka oyunları ile ilgili okulumuzda turnuva düzenlenmesi,böylelikle öğrencilerimizin kendilerini geliştirirken zamanlarını etkili kullanma becerisi de kazanmaları amaçlanmaktadır.
Hedeflerimiz :
Öğrencilerimizin bilgiyi elde etme, bilgiyi düzenleme ve analiz etme, bilgiden sonuç çıkarma, beyin fırtınası, problem çözme, neden ve sonuç ilişkisi belirleme, olanakları değerlendirme, amaçları oluşturma ve planlama, süreci gözlemleme, karar verme ve kendi yaşantısına uygulama becerilerini kazanmalarını sağlamak.
Öğrencilerin bilişsel becerilerini geliştirmek ve güçlendirmek.
Öğrencilerin empati , yardımseverlik , birlikte çalışabilme , plan yapabilme , strateji oluşturabilme , problemlerle başa çıkma becerilerini geliştirmek.
21.yy öğrenme becerilerinin öğrencilerimizce içselleştirilip kazanmalarını sağlamak.
Öğrencilerimizin web 2.0 araçlarını öğrenip aktif olarak kullanmalarını sağlamak.
EKİM : Tanışma , etkinlik planları.
KASIM : Çeşitli WEB 2.0 araçları kullanılarak afiş ,tanıtım posteri hazırlama ve bunların arasından seçim yapma. Proje yaygınlaştırma etkinlikleri.
ARALIK : Mangala oyunu tanıtımı ve uygulama.
OCAK : Kağıt oyunları (sudoku,sözcük avı) ve uygulama
ŞUBAT : Reversi oyunu ve uygulama
MART: Qbitz oyunu ve uygulama
NİSAN: Değerlendirme , ebook , sanal sergi , video , slayt vb. WEB 2.0 araçlarını kullanarak sonuç ürünü ortaya koyma.
Yaratıcı düşünebilen, akılcı hareket edebilen,üst düzey düşünme becerileri edinmiş ve bu becerilerini yaşamına yansıtan bireyleri geleceğe kazandırmaktır.
Adres:
Mahzemin Mahallesi Kocasinan/KAYSERİ
Telefon
03523913235